Like TVO op Facebook!

Category Image  Arno van Rumpt

Sponsor TVO nu!

“SponsorKliks,

Naast de trainingen heeft de jeugd de mogelijkheid om deel te nemen aan de door de NTTB (Nederlandse TafelTennis Bond) georganiseerde competitie. Deze wedstrijden worden altijd op zaterdag gespeeld. Aan de hand van het niveau van de speler wordt er met de andere andere jeugdleden een team samengesteld, van 3 of 4 personen (bij 4 spelers is er altijd 1 reservespeler). Een competitieseizoen bestaat uit 10 wedstrijddagen waarvan de helft thuis, in Oosterhout, wordt gespeeld. Naar deze thuiswedstrijden moeten de spelers zelf komen. Voor het vervoer naar de uitwedstrijden wordt vooraf een rijschema gemaakt. Per team is er een eigen pagina op de website beschikbaar waar alle competitie gerelateerde informatie te vinden is.

Joomla Template by Joomla51.com