Hoofdsponsor

Sponsor TVO nu!

“SponsorKliks,

Update maatregelen Corona [30-03-2020   06:23]

Het is natuurlijk geen geheim dat we allemaal door lastige, vervelende, tijden gaan door het Coronavirus.

Deze situatie heeft helaas ook een flinke impact op onze tafeltennisvereniging.

Naar aanleiding van de eerdere berichtgeving van het RIVM, NOC*NSF en de NTTB, volgen wij ook hun advies en houden we onze deuren gesloten tot 1 juni.

Dit besluit heeft de volgende consequenties:

• De voorjaarscompetitie voor de jeugd en senioren wordt per direct afgebroken. De gehele competitie wordt opnieuw gespeeld in het najaar.
    • De jeugd- en seniorencommissie verzorgen in aanloop van de najaarscompetitie de hele communicatie, teamindeling etc.
  • Dit jaar wordt het populaire Wiltschuttoernooi niet georganiseerd.
  • De ALV, die normaal in mei plaatsvindt, wordt verplaatst naar (waarschijnlijk) het najaar.
  • Het geplande jeugdkamp, zoals reeds gecommuniceerd, gaat niet door. Er wordt nog gekeken naar een alternatieve datum.
  • Alle andere geplande tafeltennis- en niet-tafeltennisgerelateerde activiteiten gaan niet door.

Mochten de maatregelen in de aankomende weken versoepeld worden dan laten wij jullie zo snel mogelijk weten wat dit voor TVO betekent.

Voor nu willen we jullie vragen de door de overheid gestelde richtlijnen te blijven respecteren waardoor we hopelijk snel weer van onze sport kunnen genieten!

Als er nog vragen en/of onduidelijkheden zijn, neem gerust contact op met één van de bestuursleden.

Update maatregelen Corona [12-03-2020   19:00]

In navolging van de officiële berichtgeving vanuit de overheid / het RIVM heeft het TVO bestuur het volgende besloten.

De sportfaciliteiten zijn tot en met 31 maart helemaal niet beschikbaar. Wij willen als bestuur geen activiteiten faciliteren die in strijd zijn met het advies van de officiële instanties en een potentieel risico creëren voor onze tafeltennis- en herengymleden, hoe vervelend dit ook is. Wij vragen jullie dit besluit te respecteren en we houden jullie op de hoogte bij nieuwe ontwikkelingen.

Samengevat:

• Geen traingingen t/m 31 maart
  • NTTB Gelre heeft de volledige afdelingscompetitie (jeugd en senioren) tot en met 31 maart stil gelegd

Raadpleeg voor actuele berichtgeving ook de site van NTTB / afdeling gelre.

Joomla Template by Joomla51.com