Hoofdsponsor

Sponsor TVO nu!

“SponsorKliks,

Het is TVO gelukt! Naast het winnen voor de afdelingsprijs voor de nieuwe weg die we als club zijn ingeslagen hebben we niet alleen de grootste procentuele ledengroei van Gelderland, maar ook van Nederland! Met een percentage van maarliefst 41%! Hier zijn wij ontzettend trots op. Vele activiteiten en inspanningen hebben er toegeleid dat we veel kinderen kennis hebben mogen laten maken met onze sport, tafeltennis. Om deze prijzen in ontvangst te mogen nemen is daarom een kroon op al het werk van alle vrijwilligers! De Nederlandse Tafeltennis Bond (NTTB) omschreef onze prestatie als volgt:

"TVO besteedt veel tijd & aandacht aan het werven van leden. Zo organiseerden ze twee beginnerscursussen. Beide cursussen werden begeleid door twee trainers waardoor iedereen veel persoonlijke aandacht ontving. Hierdoor is TVO binnen 1,5 jaar van 0 naar 17 jeugdleden gegroeid. Ook het aantal senioren is gestegen. Een mooi voorbeeld van een bloeiende vereniging".

Joomla Template by Joomla51.com